Fotoverslag DJI F-650 Heavy Lift
-
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 14-05-2013 11:48
Die motoren spelen zeker een rol dat is een feit, maar ik vergelijk dezelfde configuratie enkel met verschillende props. De hexa was eerst voorzien van CF props 10" 4.7 en daar haalde ik met twee batterijen 3s van 8400 mAh 17 a 18 min vliegtijd en met één batterij 3s van 8400 mAh een 10 a 11 min. Met de APC SF 12" x 3.8 props kom ik met twee batterijen op 20 a 21 min en met één batterij op 14 min. ik had eerlijk gezegd een mindere tijd verwacht met 12" props maar blijkbaar is dat andersom.
vr gr Hans
vr gr Hans
-
- Berichten: 94
- Lid geworden op: 07-05-2013 08:54
Ter vergelijking, ik heb een standaard dji f550 en vlieg slechts 7 minuten met 2650gram aan totaal gewicht.
De props waren 10" versterkte props. Heb nu de graupners van 10 inch liggen en wacht nog op mijn sunnysky motoren.
Ik vlieg wel op 1 lipo van 4S met 5000mAh, wellicht dat ik die nog eens ooit vergroot naar 2 stuks.
De props waren 10" versterkte props. Heb nu de graupners van 10 inch liggen en wacht nog op mijn sunnysky motoren.
Ik vlieg wel op 1 lipo van 4S met 5000mAh, wellicht dat ik die nog eens ooit vergroot naar 2 stuks.
Dji F550, Sunnysky motoren, Graupner props, Yun-1 brushles gimbal, Gopro 3 Black
-
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 14-05-2013 11:48
-
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 07-05-2013 09:27
En ik heb het direct bekeken
Mooi rustig...
Ik zoek nog steeds naar het automatisch laten beginnen van de flight-timer als ik het CNC command geef of zo... Handmatig zou wel lukken, maar da's nou nét niet mijn bedoeling...
Ciao!
Mooi rustig...
Ik zoek nog steeds naar het automatisch laten beginnen van de flight-timer als ik het CNC command geef of zo... Handmatig zou wel lukken, maar da's nou nét niet mijn bedoeling...
Ciao!
beginnend vlieger... verwoed musicus fotograaf...
DJI F550 - DJI NAZA-M + GPS - GoPro Hero 3 BLACK - Canon EOS 1D MK II - CANON EOS 5D MK III - GRAUPNER SI MC-20 HOTT - Vario GPS - UniSensE - ...
DJI F550 - DJI NAZA-M + GPS - GoPro Hero 3 BLACK - Canon EOS 1D MK II - CANON EOS 5D MK III - GRAUPNER SI MC-20 HOTT - Vario GPS - UniSensE - ...
-
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 14-05-2013 11:48
Dat valt best wel mee vind ik zelf ook Maxv hoewel ik toch nog wat zoekwerk heb ivm de gains want dat is me toch nog niet helemaal duidelijk hoe het moet. Net nog een testvluchtje gedaan en de gains tijdens de vlucht nog wat aangepast. Tot mijn verbazing zit ik al aan 240% voor pitch Roll en vertical... persoonlijk vind ik dat wel zeer hoog maar ik zie tijdens de testvlucht nog steeds geen occilatie optreden. Ik had begrepen dat je de gains mag opdrijven tot je occilatie ziet optreden en dan 10% zakken, maar ik zit al aan 240% en zie nog steeds niets... Beetje vreemd vind ik... weet niet of dit nog normaal is.
vr gr Hans
vr gr Hans
-
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 07-05-2013 09:27
Hallo Hans...
Net terug van een „normale” fototocht rond een meer en in een bos...
Info over gains kunnen je hier Johan en een aantal anderen geven... Persoonlijk is mij dat nog een on-ontgonnen terrein
Misschien ga ik straks nog even mijn Hexa uitlaten... De GoPro heb ik daar nog steeds niet onder (durven) hangen. Eerst maar goed, zeker en rustig leren vliegen...
Ciao!
Max (gewoon zonder V haha)
Net terug van een „normale” fototocht rond een meer en in een bos...
Info over gains kunnen je hier Johan en een aantal anderen geven... Persoonlijk is mij dat nog een on-ontgonnen terrein
Misschien ga ik straks nog even mijn Hexa uitlaten... De GoPro heb ik daar nog steeds niet onder (durven) hangen. Eerst maar goed, zeker en rustig leren vliegen...
Ciao!
Max (gewoon zonder V haha)
beginnend vlieger... verwoed musicus fotograaf...
DJI F550 - DJI NAZA-M + GPS - GoPro Hero 3 BLACK - Canon EOS 1D MK II - CANON EOS 5D MK III - GRAUPNER SI MC-20 HOTT - Vario GPS - UniSensE - ...
DJI F550 - DJI NAZA-M + GPS - GoPro Hero 3 BLACK - Canon EOS 1D MK II - CANON EOS 5D MK III - GRAUPNER SI MC-20 HOTT - Vario GPS - UniSensE - ...
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 28-05-2013 11:19
-
- Beheerder
- Berichten: 365
- Lid geworden op: 06-05-2013 16:08
Wel aan denken bij " zware " copters dat die ook meer stroom gaan trekken.
En dat dan de soldeer verbindingen van de lipo,s wel eens een crash kunnen veroorzaken .
Zijn je connectors warm/heet na een vlucht dan gauw opnieuw solderen.
De connectors kunnen het vaak wel goed aan , maar een koude soldering laat te weinig amperes door.
In China word niet gesoldeerd maar gedipt .
Voorbeelden :
Foto,s zijn van 3S5000 Zippy,s van HK
Ik soldeer ook de Lipo connectors opnieuw .
Mvg Johan
En dat dan de soldeer verbindingen van de lipo,s wel eens een crash kunnen veroorzaken .
Zijn je connectors warm/heet na een vlucht dan gauw opnieuw solderen.
De connectors kunnen het vaak wel goed aan , maar een koude soldering laat te weinig amperes door.
In China word niet gesoldeerd maar gedipt .
Voorbeelden :
Foto,s zijn van 3S5000 Zippy,s van HK
Ik soldeer ook de Lipo connectors opnieuw .
Mvg Johan
Ik bouw in opdracht (goed en goedkoop) multicopters voor film en video , 30 jaar bouw ervaring in de RC-wereld , Interesse ? stuur maar een Pb,tje of mail
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 26-07-2013 15:55