Wie is Wie

Voor alles wat minder met de copters te doen heeft.
Plaats reactie
avdakker
Berichten: 94
Lid geworden op: 07-05-2013 08:54

Wie is Wie

Bericht door avdakker » 29-05-2013 16:49

Wellicht is het leuk om ons zelf even voor te stellen aan elkaar zodat we weten wie je bent en wat je doet naast je geldverslindende hobby? ;-)

Ik zal de aftrap doen:

Mijn naam is Anton van den Akker geboren op 4 juni 1979. Ik ben woonachtig met mijn gezin van 2 kinderen en vrouw in Best (noord brabant). Men omschrijft me als een bourgondisch (is te zien ;-) )brabandertje dat wel van een babbel en borrel houd.
In het dagelijks leven heb ik 2 banen daar ik niet kan kiezen ;-) Ik ben ZZPer fotograaf en ben werkzaam als Engineer W in loondienst op locatie ASML te Veldhoven.
Ik heb erg veel interesse in alles wat met techniek in aanraking komt. Dit heeft ook mijn prikkels gegeven om mijn bankrekening te plunderen voor deze hobby ;-)

Enfin, dat ben ik dus.
Dji F550, Sunnysky motoren, Graupner props, Yun-1 brushles gimbal, Gopro 3 Black

eijk15
Berichten: 59
Lid geworden op: 28-05-2013 11:19

voorstellen

Bericht door eijk15 » 29-05-2013 17:55

Mijn naam is Arthur van Eijk.
leeftijd 48 jaar en woonachtig te Dedemsvaart. Gehuwd en 2 dochters.
Helaas door de recessie ben ik er vorig uitgeknikkerd. Mijn toenmalige baan was hoofd klantenservice, maar ben drukzoekende.

RC ben ik al jaren mee bezig. Auto's, vliegtuigen, helikopters en sinds februari met de multicopters, aangeschaft bij de forumbeheerder Johan.
Dat laatste is een interessant onderwerp. Een ieder kan er mee vliegen mits men kiest voor een goed setup, maar daar schuilt ook het gevaar weer in.

De 550 is reeds uitgebouwd tot volledig fpv.

Zo, nu weten jullie een klein beetje wie ik ben.

grt Arthur
DJI550- NAZA GPS-gopro3 black - eagle tree OSD-mx-20 - lawmate 1,2 1000mw rx/tx

michel pet
Berichten: 53
Lid geworden op: 13-06-2013 18:29

Bericht door michel pet » 14-06-2013 02:06

wie ben ik geen id.
als ik wat zie wat me pakt pak ik het beet of ik verstand van heb of niet en 9 van de 10 keer lukt het ook nog hahaha sorry maar daar komt het wel een beetje op neer.
google is me leer school nooit zo veel geleerd daar als op school.

rc cnc noem maar op cad tekenen het kost alleen zo veel tijd das jammer.
en veel tijd gaat er verloren aan verzendingen ook een ergernis van me maar ja zo is het nu een maal.
led niet op me taal ik ben woord blind.

Aldert
Berichten: 7
Lid geworden op: 16-06-2013 16:56

Bericht door Aldert » 16-06-2013 17:05

Hallo iedereen,

ik ben Aldert Kruims, en hou me voornamelijk bezig met de multirotors. Vliegen doe ik vooral om even wat te testen, en als er tijd is. Ik woon in Assen, waar het aantal multirotorvliegers gestaag toeneemt.
Gevlogen wordt op een nog leeg industrieterrein bij Assen Noord, enige lichtpuntje van de crisis ;) .
In het dagelijkse leven hou ik me bezig met ons zoontje, met luchtfoto's en met het bouwen van deze prachtige machines. Af en toe zal je eentje te koop zien staan op MP, meestal met een quadframe. Maar die combinatie is ook al door meerdere gevonden ;) . Ideale frames, en nog betaalbaar ook.

Momenteel plaagt de BLDD gimbal me nog steeds. Laatst weer een avond aan het afstellen met Hugo, en dat heeft toch zeker verbetering gegeven.

Dat ben ik in het kort. Ik hoop hier veel plezier te hebben, en te kunnen genieten van deze geweldige hobby!

Vriendelijke groeten,
Aldert

Edwin Lievaart
Berichten: 6
Lid geworden op: 06-08-2013 17:21

Bericht door Edwin Lievaart » 07-08-2013 23:37

Dag beste multicopterleden,

Ik ben Edwin Lievaart ben 35 jaar en woon momenteel nog in Tjerkgaast. Ik ben zelfstandig in de agrarische wereld als akkerbouwer in Rutten.
Getrouwd met Wendy lievaart en heb 2 kids Amy (4) en Rick (13mnd)
Vooralsnog even niet heel erg actief met vliegen gewoon omdat ik er even geen tijd voor vinden kan.
Vliegen doe ik momenteel met vliegtuigen en heb een heli staan maar daar kom ik nog niet echt uit alleen......

De multicopters trekken mij momenteel sterk omdat het gewoon prachtige dingen zijn om mooie landschapfoto's mee te maken nu heb ik er een easystar voor maar dat wou ik graag veranderen.
Ik ben geheel nieuw met het fenomeen multicopters en hoop hier eea te leren :-)

Dus Johan maak me gek ;-)

plotterwelt
Beheerder
Berichten: 365
Lid geworden op: 06-05-2013 16:08

Bericht door plotterwelt » 08-08-2013 07:15

Hallo Edwin

Om een copter te vliegen vind je snel even tijd , die kan klaar op/in de kast staan.
En op de boerderij is ook altijd plaats om hem even uit te laten. :wink:

Vlieg hier vaak ook even een rondje op de speelplaats als de kinderen naar school zijn .
Of rij even naar een weiland buiten Oss .

Een F-550 met Naza V2 en tigermotoren is al genoeg om perfekte foto,s te maken. (V2 om later de zenmuse te kunnen aansluiten)

En zeker met de nieuwe zenmuse en copro3 als combi. 8)
(ben ook aan het sparen voor zo,n setje)

Mvg Johan
Ik bouw in opdracht (goed en goedkoop) multicopters voor film en video , 30 jaar bouw ervaring in de RC-wereld , Interesse ? stuur maar een Pb,tje of mail

Plaats reactie