Brushless gimbal voor een Canon van 700 gram

Hier alles over de verschillende gimbalsystemen
avdakker
Berichten: 94
Lid geworden op: 07-05-2013 08:54

Bericht door avdakker » 20-06-2013 12:49

De yun-1 zou binnenkort met een zwaardere versie komen als ik het goed heb begrepen. Dan kan ik je gerust stellen dat je op dat moment niet meer de enige bent ;-)
Ik ben zelf erg tevreden over de yun-1 maar vlieg zoals je het aangeeft ook enkel met een gopro.
Ik heb wel plannen om met een eos-m te gaan vliegen maar dan zal ik ook uit moeten wijken naar een setje dat wat meer gewicht kan hebben.
Dji F550, Sunnysky motoren, Graupner props, Yun-1 brushles gimbal, Gopro 3 Black

plotterwelt
Beheerder
Berichten: 365
Lid geworden op: 06-05-2013 16:08

Bericht door plotterwelt » 20-06-2013 13:28

avdakker schreef:De yun-1 zou binnenkort met een zwaardere versie komen als ik het goed heb begrepen. Dan kan ik je gerust stellen dat je op dat moment niet meer de enige bent ;-)
Er zijn al zoveel mensen met een grote gimbal bezig.
Ik ga volgende maand eens bellen met CNC creativ als ze weer terug zijn van vakantie.

En ik moet voor iemand een Octo met een photohigher AV-130 maken waar ook de stabilisatieboard van photohigher op komt.

Mvg Johan
Ik bouw in opdracht (goed en goedkoop) multicopters voor film en video , 30 jaar bouw ervaring in de RC-wereld , Interesse ? stuur maar een Pb,tje of mail

Aldert
Berichten: 7
Lid geworden op: 16-06-2013 16:56

Bericht door Aldert » 20-06-2013 14:35

plotterwelt schreef:
En ik moet voor iemand een Octo met een photohigher AV-130 maken waar ook de stabilisatieboard van photohigher op komt.

Mvg Johan
Is de AV130 ook brushless? Heeft Photohigher een BLDD controller :D ?

plotterwelt
Beheerder
Berichten: 365
Lid geworden op: 06-05-2013 16:08

Bericht door plotterwelt » 20-06-2013 14:51

Nog niet nee, was alleen bedoelt om straks te zien welke beter is .
CNC Creativ heeft de Brushless in program die ik dan onder mijn Hexa wil.

Maar zou Photohigher niet stiekum aan het proberen zijn ?
Zo gauw er een bewezen werkende gimbal is voor de grote camera,s zijn die uitgeteld.
Brushless is een stuk goedkoper.

Mvg Johan
Ik bouw in opdracht (goed en goedkoop) multicopters voor film en video , 30 jaar bouw ervaring in de RC-wereld , Interesse ? stuur maar een Pb,tje of mail

Plaats reactie