Even voorstellen

Hier kan/mag je je even voorstellen en hier komen ook de nieuwtjes te staan over het forum.
Plaats reactie
Viper
Berichten: 1
Lid geworden op: 09-02-2014 17:26

Even voorstellen

Bericht door Viper » 09-02-2014 17:45

Hallo allemaal,

Even voorstellen, ik ben Fred en woonachtig in Nijmegen en heb mij zojuist aangemeld op dit forum. Sinds afgelopen december interesse gewekt in heli vliegen. Daarvoor al ruim 8 jaar actief met RC cars (HPI Baja B5 en een drietal nitro auto's)

Afgelopen weken zeer actief bezig gehouden met info over quadcopters. Voorkeur ging uit naar de Phantom, totdat het bericht voorbij kwam mbt de Hubsan H109S X4 Pro. Dit laatse gaat voor nu mijn voorkeur naar uit en wie weet ooit nog zelf eentje bouwen. De action camera heb ik inmiddels aangeschaft en na div. zoekwerk en vergelijkingen is het uiteindelijk de HDR AS15 geworden. Hoop hier op dit forum info te verkrijgen en kennis te delen.

Groet.
Fred.

plotterwelt
Beheerder
Berichten: 365
Lid geworden op: 06-05-2013 16:08

Bericht door plotterwelt » 09-02-2014 18:56

Hallo Fred

Welkom op het forum.
Ken de Hubsan zelf niet .
Ben meer voor de iets grotere versies zo als de F-450-550 of nog groter .

RTF modellen zijn vaak beperkt in mogelijkheden en de reserve onderdelen moeten ook snel te krijgen zijn .

Mvg Johan
Ik bouw in opdracht (goed en goedkoop) multicopters voor film en video , 30 jaar bouw ervaring in de RC-wereld , Interesse ? stuur maar een Pb,tje of mail

Plaats reactie