Ook maar even voorstellen

Hier kan/mag je je even voorstellen en hier komen ook de nieuwtjes te staan over het forum.
Plaats reactie
Ton hurx
Berichten: 7
Lid geworden op: 05-01-2014 10:13

Ook maar even voorstellen

Bericht door Ton hurx » 05-01-2014 10:23

Hallo allemaal, mijn naam is Ton en ik woon in zuid Nederland. Ben al jaren met veel plezier bezig met modelvliegen en sinds kort helemaal overgeschakeld op de wonderbaarlijke wereld van multicopters. Ben hier zelfs zo gek van geworden dat ik al mijn heli activiteiten heb beëindigd. Vlieg zelf met het merk DJI en ben hier dik tevreden over. Ik ben verder niet zo voor de grote forums (veel te druk en te massaal) en heb mij daarom hier geregistreerd. Hoop hier wat info rijker te worden en wellicht mee te denken over andere zaken.

Groet Ton.

plotterwelt
Beheerder
Berichten: 365
Lid geworden op: 06-05-2013 16:08

Bericht door plotterwelt » 05-01-2014 11:02

Welkom Tom

Dit forum heb ik gemaakt voor de Multicoptervliegers onder ons modelvliegers.

Ik ben ook dagelijks met nieuwe dingen bezig op RC gebiet.
Dus bij vragen/problemen gewoon plaatsen.

Mvg Johan
Ik bouw in opdracht (goed en goedkoop) multicopters voor film en video , 30 jaar bouw ervaring in de RC-wereld , Interesse ? stuur maar een Pb,tje of mail

Ton hurx
Berichten: 7
Lid geworden op: 05-01-2014 10:13

Bericht door Ton hurx » 05-01-2014 11:09

Johan,

Dank en zie net dat jij ook uit het zuiden komt. Weet niet of het mogelijk is maar als jij bij DJI (staat nu Naza, Wookong.......) een rubriek A2 kunt maken (indien interesse) dan wil ik daar wel een paar topics in plaatsen?

Groet Ton.

plotterwelt
Beheerder
Berichten: 365
Lid geworden op: 06-05-2013 16:08

Bericht door plotterwelt » 05-01-2014 11:21

En A2 rubriek geplaatst.

Mvg Johan
Ik bouw in opdracht (goed en goedkoop) multicopters voor film en video , 30 jaar bouw ervaring in de RC-wereld , Interesse ? stuur maar een Pb,tje of mail

Plaats reactie